Doprava a doručení
Standartní doba doručování pro ČR je 1 až 2 pracovní dny (obvykle 1 pracovní den) od vyskladnění zásilky z e-shopu.
Doprava do zahraničí: Slovensko - je využita společnost Česká pošta. Tato služba je prováděna pouze pro zásilky menších rozměrů.
O odeslání zásilky budete informováni e-mailem. Jeho součástí je sdělení čísla zásilky.
Zásilku můžete sledovat on-line prostřednictvím systému České pošty a.s.. nebo http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/cis_pl_2017
V případě, že Vás doručovatel nezastihl na doručovací adrese, bude Vám do schránky vložena informace o uložení zásilky na příslušné poště. Doba uložení je max. 7 dnů. Následně je zásilka vrácena zpět. U přepravní společnosti TOPTRANS EU a.s. Vás bude kontaktovat jejich zaměstnavatel 2 pokusy o kontaktování před doručením zásilky mobilním telefonem.Proto je důležité uvést v objednávce Vaše telefonní spojení.
Zásilky doručované prostřednictvím České pošty, TOPTRANS a.s. nebo naší dopravou lze hradit všemi uváděnými způsoby na našem e-shopu.
Upozornění:
Doručovanou zásilku si vždy pozorně zkontrolujte. V případě, že vykazuje známky mechanického poškození, odmítněte její převzetí nebo její otevření před poštovním doručovatelem nebo zaměstnancem PPL. Bude-li zboží vykazovat poškození, zásilku okamžitě reklamujte. Převezmete-li poškozenou zásilku a budete se později snažit o reklamaci, pošta nebo TOPTRANS ji neuzná. Neručíme za poškození vlivem přepravy. Tato odpovědnost je přenesena na Českou poštu a.s. nebo přepravní společnost TOPTRANS a.s., a proto je nutné dodržet výše uvedený postup.